اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about چگونه از زنگ روی راهنماهای خطی در ماژول های خطی جلوگیری کنیم؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
اکنون تماس بگیرید

چگونه از زنگ روی راهنماهای خطی در ماژول های خطی جلوگیری کنیم؟

2020-03-12

Latest company news about چگونه از زنگ روی راهنماهای خطی در ماژول های خطی جلوگیری کنیم؟

 

راهنماهای خطی برای پشتیبانی و هدایت حرکت اجزای ماژول های خطی استفاده می شوند. تولید کنندگان یک لایه روغن پیشگیر از زنگ را در طول تولید بر روی راهنماها اعمال می کنند.هنگام نصب تجهیزاتاز تماس مستقیم با راهنماها با استفاده از دستهای عرق زده اجتناب کنید.

 

برای اطمینان از اینکه راهنماهای خطی بدون زنگ به مدت طولانی کار می کنند، نگهداری منظم ضروری است.تعویض روغن هر 100 کیلومتر از عملیات. ابتدا با تمیز کردن روغن قدیمی و کثافت ، سپس سطح راهنما و شکاف توپ را با یک پارچه بدون پشم پاک کنید. روغن روان کننده (سفتی: 30-150cst) را مستقیماً بر روی سطح راهنما اعمال کنید.مقدار روان کننده با فاصله سفر متفاوت استبه خصوص برای سفرهای طولانی، شما می توانید فرکانس روانکاری یا مقدار چربی را افزایش دهید تا اطمینان حاصل شود که یک فیلم روغن بر روی سطح رول تا پایان سفر است.

 

در محیط هایی که مایع خنک کننده ممکن است پرش کند، روغن روان کننده می تواند با مایع خنک کننده مخلوط شود، که منجر به امولسیفاسیون یا شستن مایع روان کننده می شود و عملکرد روان کننده را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.در چنین مواردی، لطفا از روغن های چسبنده با واسکوسیت بالا (اسکوسیت حرکتی: حدود 68cst) و روغن های مقاوم به امولسیون بالا استفاده کنید و فرکانس چسباندن یا مقدار چربی را مطابق با آن تنظیم کنید.

 

اگر برای مدت طولانی استفاده نشود، ماژول های خطی را در یک اتاق در دمای اتاق نگهداری کنید و مواد خوردنی را دور نگه دارید.زیرا روغن ضد زنگ که در طول تولید استفاده می شود ممکن است تبخیر یابد..


روان سازی مناسب راهنماهای خطی در ماژول های خطی بسیار مهم است. این کمک می کند تا یک فیلم روغن بر روی سطح رولینگ ایجاد شود، فشار سطح را کاهش دهد و عمر خستگی عناصر رولینگ را افزایش دهد.همچنین اصطکاک بین اجزای متحرک را کاهش می دهد، جلوگیری از خیس شدن و کاهش فرسایش. روانکاری ناکافی می تواند اصطکاک بین توپ های فولادی و سطح رولینگ را در طول کار افزایش دهد و به طور بالقوه منجر به کاهش عمر شود. "

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب ریل راهنمای خطی تامین کننده. حق چاپ © 2023-2024 linearguidesrails.com . تمامی حقوق محفوظ است.