اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about تو در مورد انتقال پیچ توپ چی میدونی ؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
اکنون تماس بگیرید

تو در مورد انتقال پیچ توپ چی میدونی ؟

2020-06-10

Latest company news about تو در مورد انتقال پیچ توپ چی میدونی ؟


اين ترجمه ي متن شماست:

 

"مکانيسم انتقال پیچ توپي از توپ هاي سفتي به عنوان عناصر ميانگين بين پیچ و مغز استفاده مي کند و اصطکاك کششي را به اصطکاك رولنگ براي انتقال تبديل مي کند.

 

هر دو پیچ و مغز دارای شکاف های مارپیچی بر روی سطوح خود با پروفایل های منحنی هستند. ترکیب این دو شکاف منحنی یک راه مسابقه را تشکیل می دهد. در داخل مغز، چندین بالبر وجود دارد،که منجر به اصطکاک رولینگ بین پیچ و مغز می شود. در هر دو انتهای شکاف های مغز، لوله های بازگشت توپ وجود دارد که اجازه می دهد توپ ها از یک انتهای شکاف مارپیچی در مغز خارج شوند و در امتداد لوله به انتهای دیگر مسیر باز گردند.در نتیجههنگامی که پیچ توپ در رابطه با مغز می چرخد، حرکت رولینگ مداوم را در مسیر چرخش مارپیچی انجام می دهد.

 

انتقال پیچ توپ مزایای زیر را ارائه می دهد:

 

بهره وری انتقال بالا: بهره وری انتقال انتقال پیچ توپ معمولا بین 92٪ و 99٪ است.با توجه به اینکه انتقال ناقل اسکریول معمولی به طور معمول دارای بهره وری انتقال بین 20 تا 40٪ است.

 

دقت انتقال بالا و حرکت صاف بدون خزیدن. انتقال پیچ توپ به طور عمده بر روی اصطکاک رولینگ متکی است.که در نتیجه مقاومت اصطکاک بسیار پایین است که تقریباً مستقل از سرعت حرکت است.

 

هزینه تولید بالا: پیچ های توپ و مغز ها نیاز به دقت بالا و خشکی کم دارند، که هزینه تولید را افزایش می دهد.شکاف های مارپیچی بر روی پیچ و مغز باید دقیق زمین برای تشکیل مسیرهای raceways.

 

عدم قفل کردن خود: به ویژه برای کاربردهای پیچ عمودی، به دلیل رابطه بین گرانش و بی وقفه،یک مکانیسم ترمز برای جلوگیری از خود قفل شدن قطعات پس از توقف گیرنده ضروری است..

 

بدون حرکت خالی در هنگام عقب نشینی: پیش بارگیری پیچ توپ و مغز، واکنش محوری را از بین می برد، تضمین عقب نشینی بدون مناطق مرده و بهبود دقت و سفتی انتقال محوری.

 

برگشت پذیری: با توجه به از دست دادن اصطکاک کم در انتقال پیچ توپ، می تواند به راحتی حرکت چرخش را به حرکت خطی یا برعکس تبدیل کند.هر دو پیچ و مغز می تواند به عنوان اجزای راننده یا رانده شده استفاده شود.

 

عمر طولانی: انتقال پیچ توپ دارای عمر طولانی است به دلیل حداقل از دست دادن اصطکاک رولینگ.

 

به دلیل این مزایا، پیچ های توپ به طور گسترده ای به عنوان مکانیسم های انتقال کارآمد و دقیق در ماشین آلات دقیق و ماشین های CNC استفاده می شود".

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب ریل راهنمای خطی تامین کننده. حق چاپ © 2023-2024 linearguidesrails.com . تمامی حقوق محفوظ است.