اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about علل افزایش دمای سطح توپ های فولادی خطی
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
اکنون تماس بگیرید

علل افزایش دمای سطح توپ های فولادی خطی

2020-02-13

Latest company news about علل افزایش دمای سطح توپ های فولادی خطی

 

در طول استفاده از لوله های خطی، بسیاری از کاربران ممکن است یک رنگ قرمز چشمگیر را در سطح لوله مشاهده کنند، در حالی که دیگران ممکن است انتشار دود سفید از سطح لوله های خطی را مشاهده کنند.صرف نظر از وضعيت خاص، هر دو ناشی از افزایش دمای لاغرهای خطی هستند.

افزایش دما در لوله های خطی بدون دلیل رخ نمی دهد و عوامل مختلف مرتبط با استفاده و خود محصول می تواند به چنین حوادث منجر شود.

 

1: اصطکاک بیش از حد

فشرده سازی فاصله اتصال بین بیئر خطی و تجهیزات بسیار کوچک است. هنگامی که بیئر چرخش می کند، فشار به بیرون را اعمال می کند.این فشار نمی تواند به طور موثر به بیرون منتقل شود.در نتیجه، برخی از لوله ها افزایش نیروی اصطکاک را تجربه می کنند. این به دلیل موقعیت نامناسب در طول نصب است.

 

2: سرعت چرخش بیش از حد

سرعت چرخش لوله های خطی در هنگام انتخاب آنها یک پارامتر فنی مهم نیست. با توجه به داده های نظری، سرعت چرخش به خودی خود با لوله های خطی ارتباط ندارد.اغلب به دلیل تفاوت در مواد لوله های خطیبا استفاده بیشتر در طول زمان، ثبات فلز کاهش می یابد.اين مسائل معمولي هستند.

 

3: فراتر رفتن از ساعات کار

هر پرتگاه خطی عمر خود را دارد و باید پس از رسیدن به پایان عمر خود جایگزین شود.در تلاش برای صرفه جویی در هزینه ها، بیش از مدت عمر توصیه شده خود، از لاغرهای خطی استفاده نکنید.این برای خود تجهیزات مکانیکی سودمند نیست. اگر تجهیزات مکانیکی دچار خرابی شوند، زیان های ناشی از آن می تواند قابل توجهی باشد.

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب ریل راهنمای خطی تامین کننده. حق چاپ © 2023-2024 linearguidesrails.com . تمامی حقوق محفوظ است.