اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about قابلیت تنظیم خودکار نوار لغزنده راهنمای خطی
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
اکنون تماس بگیرید

قابلیت تنظیم خودکار نوار لغزنده راهنمای خطی

2019-11-08

Latest company news about قابلیت تنظیم خودکار نوار لغزنده راهنمای خطی
 
قابلیت تنظیم خودکار نوار لغزنده راهنمای خطی از ترکیب شیار دایره ای DF (45-°45) درجه حاصل می شود.در حین نصب، این اثر با تغییر شکل الاستیک توپ های فولادی و انتقال نقاط تماس حاصل می شود.حتی اگر مقداری انحراف در سطح نصب وجود داشته باشد، می تواند به صورت داخلی توسط لغزنده راهنمای خطی جذب شود و در نتیجه قابلیت خود تراز شدن خودکار و حرکت صاف با دقت بالا ایجاد می شود.قابلیت تعویض به دلیل کنترل دقیق بر دقت تولید تولید به دست می آید و ابعاد راهنمای خطی را می توان در سطح معینی حفظ کرد.
 
علاوه بر این، لغزنده با یک نگهدارنده برای جلوگیری از جدا شدن توپ فولادی طراحی شده است، بنابراین برخی از سری ها دارای
قابلیت تعویضمشتریان می توانند راهنما یا لغزنده را در صورت نیاز سفارش دهند و همچنین می توانند راهنماها و لغزنده ها را جداگانه ذخیره کنند تا فضای ذخیره سازی کاهش یابد.
 
استحکام بالا در همه جهات با استفاده از طرح شیار دایره ای چهار ردیفه با زاویه تماس 45 درجه برای توپ های فولادی وجود دارد.این به توپ های فولادی اجازه می دهد تا به ساختار تماس دو نقطه ای ایده آل دست یابند و بارها را از هر دو جهت عمودی و افقی تحمل کنند.در صورت لزوم، پیش بارگذاری را می توان برای افزایش صلبیت اعمال کرد.

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب ریل راهنمای خطی تامین کننده. حق چاپ © 2023-2024 linearguidesrails.com . تمامی حقوق محفوظ است.