اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about فرآیند تولید توپ های فولادی ضد زنگ برای راهنما خطی
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
اکنون تماس بگیرید

فرآیند تولید توپ های فولادی ضد زنگ برای راهنما خطی

2020-01-02

Latest company news about فرآیند تولید توپ های فولادی ضد زنگ برای راهنما خطی

 

 

در فرآیند تولید لاغرهای یک طرفه، پس از ترکیب حلقه های داخلی و خارجی با توپ های فولادی،توپ های فولادی باید به طور مساوی در خروجی های حلقه های داخلی و خارجی پرتگاه یک طرفه توزیع شوند تا جمع آوری قفس را تسهیل کنند.در حال حاضر، اکثر دستگاه های توزیع توپ از پین های توزیع توپ برای توزیع یکسانی توپ های فولادی استفاده می کنند، با استفاده از سیلندر برای توزیع خودکار و حتی توپ های فولادی.اين روش به راحتي مي تونه به توپ هاي فولادي آسيب برسونه. سیلندر باعث ایجاد لرزش می شود که توزیع یکنواخت توپ های فولادی را مختل می کند ، توپ های توزیع کننده توپ را شکسته یا خم می کند و تغییر شکل می دهد.بسیاری از تولید کنندگان کوچک و متوسط یک جهت استفاده از روش های دستی برای توزیع توپ های فولادیتجهیزات برای نگه داشتن قفس دارای قدرت بسیار کم است. علاوه بر این، تجهیزات برای نگه داشتن قفس به طور کلی از روش چکش لاستیک استفاده می کند.این روش ساده است و منجر به فشار نامتناسق بر روی سوراخ های جیب و شکاف قفسهنگامی که نیرویی اعمال می شود، کنترل این نیروی دشوار است و می تواند به راحتی باعث آسیب به توپ های فولادی، سوراخ های جیب قفس و شکاف ها و همچنین آسیب به تجهیزات شود.شدت کار بالاست، و خیلی ناراحت کننده است.

 

یک دستگاه توزیع توپ برای تجهیزات قفس پیشنهاد شده است که شامل یک توزیع توپ برای تجهیزات قفس است.و چندین میله توزیع کننده توپ بر روی سطوح پایانی پایه ثابت شده و در یک آرایه دایره ای ترتیب داده شده استمیله توزیع توپ طولانی تر بین چندین میله توزیع توپ در وسط قرار دارد.و طول دیگر میله های توزیع توپ به هر دو طرف از میله توزیع توپ رتبه بندی شده کاهش می یابد، در حالی که دیگر میله های توزیع توپ نسبت به میله توزیع توپ رتبه بندی شده به صورت تقارن ترتیب داده شده است. با این حال، نوک این میله های توزیع توپ همه نوک دار هستند،و آزمایش های متعدد نشان داده است که با استفاده از این میله های توزیع توپ برای توزیع توپ می تواند به راحتی منجر به دو توپ فولادی گیر کردن بین دو میله توزیعاین دستگاه می تواند فقط توپ های فولادی را توزیع کند و نمی تواند قفس را جمع آوری کند، بنابراین عملکرد آن نسبتا محدود است..

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب ریل راهنمای خطی تامین کننده. حق چاپ © 2023-2024 linearguidesrails.com . تمامی حقوق محفوظ است.